پارتیشن دوجداره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پارتشین upvc نیز امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید که با به کار گیری متریال upvc در پارتیشن upvc می توان قابلیت پنجره upvc را در پارتیشن نیز داشت.
با استفاده از پارتیشن upvc می توان در متریال فرم بین پنجره های محیط، دیوایدر ها و پارتیشن ها همسانی ایجاد کرد که این خود باعث زیبایی خواهد شد.

تقسیمات پارتیشن بندی در استفاده از متریال پنجره یو پی وی سی می بایست طوری صورت گیرد که تداعی کاراکتر پارتیشن را دهد، نه بصورتی که انگاری پنجره های دست دوم جای دیگری را بکار گرفته ایم و این امر در زیبایی محیط و القای مشخصات پارتیشن یو پی وی سی بسیار مهم است.
شاید می توان با کمی دقت و وسواس در طراحی اولیه کار بهتری ارائه داد به هر تقدیر طراحی بخش مهمی از معماری بوده و هیچ سازه و پروژه ای معماری هر چند کوچک ، نمی تواند بدون طراحی دقیق و مطالعه بر روی طرح مورد نظر مطلوب و بهینه ارائه شود .

 

رنگ پارتیشن upvc

در انتخاب فرم ها و رنگ پنجره upvc دقت در سایر اجزای دکوراسیون و معماری ما را به انتخابی مطمئن و بهینه می رساند .نبایستی به پنجره به عنوان جزء فرعی، جانبی و خنثی نگاه کرد.
بهتر است بدانید که پنجره جزء اصلی کاربردی و دکورتیو هر بنایی می باشد و شاید در تقسیم بندی کلی یکی از اجزایی است که در خط دید اجباری قرار گرفته و بیننده در دو تا سه نگاه به پیرامون خود به دنبال پنجره می گردد.

به همین دلیل باید در انتخاب فرمها،بازشوها و متریال پارتیشن upvc دقت بیشتری کرد .
یکی از مزایای بارز پارتیشن های upvc این است که پارتیشن های upvc دارای شیشه های دوجداره هستند که این شیشه ها گاز آرگون دارند و همین امر باعث می شود که در برابر گرما و سرما عایق مناسبی باشند.

نظرات خود را با سیجاندژ در میان بگذارید.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, پارتیشن دوجداره ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: